
Biografija:
2017. ovlašteni ispitivač u provođenju međunarodno priznatih ispita iz poznavanja francuskog jezika (ispiti DELF)
2016. Vođenje studentske nastave i održavanje kolegija “Francuski jezik za akademske potrebe” za 1., 2. i 3. godinu učenja
2016. Vođenje tečajne nastave francuskog jezika u Predstavništvu Europske komisije u Hrvatskoj
2014. Vođenje individualne nastave u Predstavništvu Europske komisije u Hrvatskoj
2010. – 2011. Profesor francuskog jezika u Osnovnoj Montessori školi ”Barunice Dedee Vranyczany”
2009. – 2018. Profesor francuskog jezika u Centru za strane jezike na Filozofskom fakultetu u Zagrebu
2009. Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, diplomirani profesor francuskoj jezika i književnosti, diplomirani galicist, diplomirani profesor češkog jezika i književnosti, diplomirani bohemist
Stručna usavršavanja:
24. – 25.11.2017. Institut français
Seminar “La chanson c’est la classe, célébrons la Francophonie”
27. – 29.06.2017. L’Agence pour l’éducation et la formation
Correcteurs-examinateurs du DELF A1 à B2
06.05.2017. Agencija za odgoj i obrazovanje
Tema: “Uporaba novih tehnologija u nastavi francuskog jezika-predstavljanje samostalnih radova“
05.04.2017. CLE International
Radionica: “L’approche actionnelle: un atout pour la classe de FLE”, g. Bruno Lombard
11.03.2017. Agencija za odgoj i obrazovanje
Tema: “Uporaba novih tehnologija u nastavi francuskog jezika-eTwinning – napredna uporaba eTwinning Live“
04.03.2017. Agencija za odgoj i obrazovanje
Tema: “Uporaba novih tehnologija u nastavi francuskog jezika-web alati 2.0 (Padlet, Kahoot, Todays Meet)
21.01.2017. Agencija za odgoj i obrazovanje
Tema: “Uporaba novih tehnologija u nastavi francuskog jezika-eTwinning”
17.-19.11.2011. Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Tema: “Primjena andragoške didaktike“- metode i strategije poučavanja u obrazovanju odraslih, upotreba suvremenih tehnologija, interaktivno poučavanje i učenje, samoučenje”
12. – 14.05.2011. Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih
Tema: “Andragoški modeli poučavanja”- upoznavanje i očekivanje, osnove poučavanja i učenja odraslih, metode i strategije poučavanja u obrazovanju odraslih, interaktivno poučavanje i učenje, motivacija, komunikacija i komunikacijske vještine, prezentacija i prezentacijske vještine, evaluacija
07.05.2011. Algoritam
Jocelyn Rigault, Atelier I, Bruno Lombard, Atelier II, Jocelyn Rigault, Atelier III
Članstva:
Hrvatska udruga profesora francuskog jezika
Izlaganja na znanstvenim i stručnim skupovima:
–
Izbor iz bibliografije:
(2017). Didaktičke igre u nastavi stranog jezika, Zrno, XXVIII, broj 124-125, str.40-41 (u koautorstvu s Petrom Barbarić)