OPĆE INFORMACIJE | |
Nositelj predmeta | dr. sc. Jagoda Večerina Tomaić, viša predavačica |
Naziv predmeta | Španjolski jezik za akademske potrebe 1 |
Suradnici | Matijević Ana, predavač |
Studijski program | preddiplomski / diplomski |
Status predmeta | obvezni / izborni |
Bodovna vrijednost (ECTS) | 2 ECTS |
Način izvođenja nastave | 30V + e-učenje |
OPIS PREDMETA | |
Ciljevi predmeta | Upoznavanje sa stručnom literaturom. Vježbanje usmene prezentacije stručne teme i pismenih sažetaka - ključne riječi-natuknice. Pisanje seminara o stručnoj temi. |
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi | Obogaćivanje jezičnih i gramatičkih struktura, vokabulara i čitanja u svrhu razumijevanja općenitog značenja teksta. Primjena usvojenih jezičnih struktura i vokabulara kroz pisanje i komunikaciju. |
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave | 1. nastavna jedinica: Predstavljanje. Provjera znanja studenata kroz pismeno testiranje. Podjela u grupe. Upoznavanje studenata. Obveze studenata tijekom semestra - zadaće, aktivnost na nastavi, seminarski rad. 2. nastavna jedinica: Provjeravanje osnovnih pojmova vezanih uz izgovor i pravopis. Ponavljanje općih znanja o pravopisu i naglašavanju riječi. Rad na računalima. Izbor teme uz konzultacije s voditeljicom. Zadaća-. 3. nastavna jedinica: Ponavljanje gramatičkih jedinica: prošla vremena: distinkcija i upotreba. Tekst i lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Vježbe, zadaci. Prvi seminarski rad u trajanju od 15 minuta. Diskusija. Zadaća. 4. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Drugi seminarski rad u trajanju od 15 minuta. Diskusija. Zadaća, vezana uz seminarski rad. 5. nastavna jedinica: Analiza studentima nepoznatog teksta, ovaj put dužine 2 kartice, vađenje ključnih riječi i pojmova. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Treći seminarski rad. Diskusija. Zadaća. 6. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Dodatni materijal o aktualnoj temi, pisanje ključnih riječi i kratkog sažetka . Razgovor; diskusija. Četvrti seminarski rad. Diskusija. Zadaća. 7. nastavna jedinica: Tekst s Interneta, pisanje sažetka od 150 riječi, vježbe i zadaci. Kraći dodatni tekst kao prijedlog čitanja za domaću zadaću. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Peti seminarski rad. Diskusija. Zadaća na temu seminarskog rada. 8. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Rad u grupama na aktualnu temu s interneta. Diktat. Auto-evaluacija diktata. Seminarski rad. Zadaća. 9. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Seminarski rad. Diskusija. Zadaća na temu seminarskog rada. 10. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Tekst s Interneta, rad u grupama po tri-četiri studenta, diskusija i razgovor o temi. Deseti i jedanaesti seminarski rad u trajanju svaki po desetak minuta. Diskusija. 11. nastavna jedinica: Zadaci i vježbe iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Ponavljanje svih dosad obrađenih glagolskih vremena. Kraći tekst iz svakodnevne situacije kao vježba čitanja i razumijevanja, širenja vokabulara i poticaj na usmeno izražavanje. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće. Dva seminarska rada u trajanju svaki po desetak minuta. Diskusija. 12. nastavna jedinica: Izborni zadatak: tekst s Interneta, pripremiti za sljedeću nastavnu jedinicu. Diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Kontrolna zadaća u obliku testa s nadopunom ili dodavanjem riječi koje nedostaju. Seminarski rad. Diskusija. Zadaća. 13. nastavna jedinica: Odlazak u Aulu Cervantes. Rad na računalima. Izbor teme uz konzultacije s prof. Consuelo Elias. Razgovor i diskusija na zadanu temu. 14. nastavna jedinica: Odlazak u Aulu Cervantes. Rad na računalima. Izbor teme uz konzultacije s prof. Consuelo Elias. Seminarski rad. Diskusija. Zadaća. 15. nastavna jedinica: Pisanje eseja kao kolokvij na kraju zimskoga semestra. Preostali seminarski radovi. Diskusija. |
Vrste izvođenja nastave: | vježbe |
Obveze studenata | Aktivno sudjelovanje na nastavi, te redovito pohađanje vježbi. Redovito pisanje zadanih vježbi. Obvezni seminar iz područja grupe koju student studira. Pročitati knjigu na španjolskom jeziku do 150 stranica. |
Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | 1. V. Mindoljević: El Flechazo 2-3, Školska knjiga Zagreb, 2012. 2. Knjiga španjolskog autora po izboru, do 150 stranica. 3. Stručna literatura prema izboru voditeljice kolegija. |
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskoga programa) | 1. Etapas 5, Edinumen, Madrid, 2012. 2. dr. V. Vinja: Gramatika španjolskog jezika, Školska knjiga, Zagreb, 2010. 3. M. Moliner: Diccionario de uso del español, Gredos, 2012. |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija | |