Španjolski jezik za akademske potrebe 2, I. godina učenja

line1tan

  
OPĆE INFORMACIJE
Nositelj predmetadr. sc. Jagoda Večerina Tomaić, viša predavačica
Naziv predmetaŠpanjolski jezik za akademske potrebe 2
SuradniciMatijević Ana, predavač
Studijski programpreddiplomski / diplomski
Status predmetaobvezni / izborni
Bodovna vrijednost (ECTS)2 ECTS
Način izvođenja nastave30V + e-učenje
OPIS PREDMETA
Ciljevi predmetaNastavak kolegija Španjolski jezik za akademske potrebe 1. Usvajanje osnova španjolskog jezika i gramatike. Razvijanje vještina pisanja i čitanja teksta na stranom jeziku i svladavanje vještine izražavanja na stranom jeziku. Usvajanje osnovnog vokabulara, kao i najjednostavnijeg vokabulara jezika za akademske potrebe.
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosiUsvajanje osnovnih jezičnih i gramatičkih struktura, vokabulara i čitanja u svrhu razumijevanja općenitog značenja teksta. Primjena usvojenih jezičnih struktura i vokabulara kroz početno pisanje i komunikaciju temeljenu na svakodnevnim situacijama iz područja načina života u Španjolskoj, njezine kulture i civilizacije.
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave1. nastavna jedinica:
Ponavljanje španjolske abecede i pravila čitanja i naglašavanja. Upoznavanje sa obveznom i izbornom literaturom za drugi semestar učenja.
2. nastavna jedinica:
Provjera znanja osnovnih pojmova vezanih uz izgovor i pravopis. Diktat. Ponavljanje pravila o naglašavanju. Ispravak diktata. Zadaća.
3. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala, ponavljanje, ispitivanje.
Određeni i neodređeni član, povratni glagoli , usvajanje osnovnog vokabulara, zadaci i vježbe. Upute za pripremu pisanja prve prezentacije.
4. nastavna jedinica:
Određivanje termina za svakog studenta za prezentaciju. Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Usvajanje novog vokabulara i izraza, vježbe i zadaci. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Prva prezentacija u trajanju od 5 minuta. Diskusija. Diktat. Zadaća.
5. nastavna jedinica:
Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Usvajanje novog vokabulara i izraza. Provjera stečenog znanja vokabulara; vježbe i zadaci. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Pokušaj prve međusobne komunikacije-improviziranje dijaloga. 2. prezentacija, pitanja, diskusija. Zadaća.
6. nastavna jedinica:
Usvajanje nove jedinice iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Učenje novog vremena: aorist pravilnih glagola prve, druge i treće konjugacije. Usvajanje novog vokabulara i izraza, vježbe i zadaci. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Prezentacija, diskusija, zadaća.
7. nastavna jedinica:
Lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala. Aorist nepravilnih glagola, ponavljanje aorista pravilnih glagola. Kraći dodatni tekst kao prijedlog čitanja za domaću zadaću. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Prezentacija, diskusija, zadaća.
8. nastavna jedinica:
Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Ponavljanje indikativa prezenta kroz provjeru čitanja i razumijevanja teksta. Dodatni tekst kao vježba za stjecanjem novog vokabulara i usmene primjene obrađene gramatičke jedinice. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Kontrolna zadaća u obliku mini testa sa zaokruživanjem točnog odgovora. Prezentacija, diskusija, zadaća na temu prezentacije.
9. nastavna jedinica:
Lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala. Ponavljanje aorista kroz gramatičke vježbe i zadatke. Navođenje studenata na dijalog na temu svakodnevnih situacija dosad obrađenih u ponuđenim lekcijama. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Prezentacija, zadaća, diktat.
10. nastavna jedinica:
Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Detaljna obrada vježbi i zadataka u obrađenoj lekciji. Usvajanje novog vokabulara iz neke od svakodnevnih situacija te ponavljanje stečenog vokabulara. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Prezentacija, diskusija i zadaća na temu prezentacije.
11. nastavna jedinica:
Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Ponavljanje obrađenih glagolskih vremena kroz vježbe i zadatke. Kraći tekst iz svakodnevne situacije kao vježba čitanja i razumijevanja, širenja vokabulara i poticaj na usmeno izražavanje. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Diktat. Prezentacija.
12. nastavna jedinica:
Lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala. Bliski futur. Vježbe i zadaci radi usvajanja nove gramatičke jedinice i utvrđivanje novog vokabulara. Diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Kontrolna zadaća u obliku mini testa s nadopunom ili dodavanjem riječi koje nedostaju. Prezentacija i diskusija na temu.
13. nastavna jedinica:
Odlazak u Aulu Cervantes, upoznavanje s voditeljicom Aule i s mogućnostima posudbe knjiga i drugih materijala. Poticanje studenata na dijalog i diskusiju. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Sve se isključivo odvija na španjolskom jeziku. Prezentacija.
14. nastavna jedinica:
Tekst iz dodatne literature koji obuhvaća dosad stečena leksička i gramatička znanja uz proširenje vokabulara. Provjera stečenog znanja kroz tekst. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Diktat. Prezentacija.
15. nastavna jedinica:
Ponavljanje obrađenih leksičkih i gramatičkih jedinica kroz pismene vježbe u svrhu pripreme za završni ispit.
Vrste izvođenja nastave: vježbe
Obveze studenataAktivno sudjelovanje na nastavi, te redovito pohađanje vježbi. Redovito pisanje zadanih vježbi. Provjera stečenog znanja pismenim i usmenim ispitom na kraju akademske godine..
Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija)1. V. Mindoljević: El Flechazo 1, Školska knjiga, Zagreb, 2012;
2. Stručna literatura prema izboru voditeljice kolegija.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskoga programa)1. Etapas 2, Edinumen, Madrid, 2012.
2. dr. V. Vinja: Gramatika španjolskog jezika, Školska knjiga, Zagreb, 2010;
3. Vježbe i materijali s Interneta.
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija