OPĆE INFORMACIJE | |
Nositelj predmeta | dr. sc. Jagoda Večerina Tomaić, viša predavačica |
Naziv predmeta | Španjolski jezik za akademske potrebe 4 |
Suradnici | Matijević Ana, predavač |
Studijski program | preddiplomski / diplomski |
Status predmeta | obvezni / izborni |
Bodovna vrijednost (ECTS) | 2 ECTS |
Način izvođenja nastave | 30V + e-učenje |
OPIS PREDMETA | |
Ciljevi predmeta | Pisanje sažetaka. Prezentacija stručnih tema na međunarodnim skupovima i kongresima. Pisanje eseja o stručnoj temi. |
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi | Naglasak na usmenom izražavanju, obogaćivanju vokabulara, te čitanja u svrhu razumijevanja stručnoga teksta. Primjena usvojenih jezičnih struktura i vokabulara kroz pisanje i komunikaciju temeljenu na svakodnevnim situacijama iz područja načina života u Španjolskoj, njezine kulture i civilizacije. |
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave | 1. nastavna jedinica: Obveze studenata tijekom semestra - zadaće, aktivnost na nastavi, seminarski rad. Dogovor o predavanju obveznih prezentacija i eseja. Eventualno ponavljanje gramatičkih jedinica koje studenti nisu u potpunosti usvojili. 2. nastavna jedinica: Utvrđivanje i ponavljanje općih pravopisnih pravila. Vrste naglasaka. Bilježenje naglasaka i rečeničnih znakova. 3. nastavna jedinica: Prvi seminarski rad u trajanju od 20 minuta. Diskusija u trajanju od 10 minuta. Obrada teme iz seminarskog rada u smislu diktata, eseja i pisanja ključnih riječi. Zadaća: natuknice i komprimiranje sadržaja seminarskoga rada. 4. nastavna jedinica: Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Drugi seminarski rad u trajanju od 20 minuta. Diskusija u trajanju od 10 minuta. Izbor teksta s interneta i njegova lingvističko-semantička obrada. 5. nastavna jedinica: Analiza studentima nepoznatog teksta, ovaj put dužine najmanje 2 kartice, vađenje ključnih riječi i pojmova. Treći seminarski rad u trajanju od 20 minuta. Diskusija u trajanju od 20 minuta. Ponovno zadaća vezana uz seminarski rad. 6. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Dodatni materijal o aktualnoj temi iz neke grane humanističkih znanosti u trajanju od 5-6 minuta. Razgovor; diskusija. Zadaci. Četvrti seminarski rad u trajanju od 20 minuta. Diskusija u trajanju od 10 minuta. Diktat. 7. nastavna jedinica: Izborni zadatak: tekst s Interneta, pripremiti za sljedeću nastavnu jedinicu. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Peti seminarski rad u trajanju od 20 minuta. Diskusija u trajanju od 10 minuta. 8. nastavna jedinica: Vještine komunikacije: svaki student određuje svoje prioritete u analizi vještine komunikacije, te ih obrazlaže ostalim studentima. Diskusija. 9. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Navođenje studenata na dijalog na temu svakodnevnih situacija dosad obrađenih u ponuđenim lekcijama. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Seminarski rad u trajanju od 20 minuta, te diskusija u trajanju od 10 minuta. Zadaća, vezana uz seminarski rad. 10. nastavna jedinica: Odlazak u Aulu Cervantes. Rad na računalima. Izbor teme uz konzultacije s prof. Consuelo Elias. Novi tekst s Interneta, rad u grupama po tri-četiri studenta, diskusija i razgovor o temi. Zajednički seminarski rad u trajanju od 30 minuta. Diskusija: 10 minuta. 11. nastavna jedinica: Gledanje filma na španjolskom jeziku. Nakon filma diskusija i pisanje eseja (250 riječi) o filmu. 12. nastavna jedinica: Izborni zadatak: tekst s Interneta, retorička analiza. Diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Diktat s kraćom provjerom znanja gramatike i pravopisa. 13. nastavna jedinica: Seminarski radovi u trajanju od 20 minuta uz diskusiju od 10 minuta. Zadaća, vezana uz seminarski rad. 14. nastavna jedinica: Razgovor o pročitanim knjigama: svaki student čita svoj sažetak o pročitanoj knjizi. 15. nastavna jedinica: Priprema za ispit. |
Vrste izvođenja nastave: | vježbe |
Obveze studenata | Aktivno sudjelovanje na nastavi te redovito pohađanje vježbi. Redovito pisanje zadanih vježbi. Provjera stečenog znanja kolokvijem na kraju prvog semestra. Obvezni seminar iz područja grupe koju student studira. |
Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | 1. V. Mindoljević: El Flechazo 4, Školska knjiga Zagreb, 2012. 2. Knjiga španjolskog autora po izboru, minimalno 200 stranica. 3. Stručna literatura prema izboru voditeljice kolegija. |
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskoga programa) | 1. Etapas 8, Edinumen, Madrid, 2012. 2. dr. V. Vinja: Gramatika španjolskog jezika, Školska knjiga, Zagreb, 2010. 3. M. Moliner: Diccionario de uso del español, Gredos, 2012. |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija | |