Nositelj kolegija | dr. sc. Arijela Fabrio |
Naziv kolegija | Talijanski jezik 2 – razina A1 |
Bodovna vrijednost (broj bodova po ECTS sustavu) | 2 |
Način izvođenja (broj sati P+V+S+e-učenje) | 30 S + e-učenje (Omega) |
Opis kolegija | |
Ciljevi kolegija | Usvajanje osnovnih jezičnih kompetencija u svrhu razvijanja strategija čitanja, pisanja i izražavanja na talijanskom jeziku. |
Očekivani ishodi učenja na razini kolegija | 1. Osmisliti jednostavna pitanja i odgovore o prošlim događajima i budućim planovima. 2. Izdvojiti osnovne informacije iz autentičnog slušnog materijala. 3. Izdvojiti bitne elemente iz kratkog teksta. 4. Prikupiti osnovne informacije u elektroničkim medijima ili tiskanim materijalima. 5. Prirediti i održati usmeno izlaganje na odabranu temu. |
Opis sadržaja kolegija | 1. tjedan Vokabular vezan uz učenje, ispite, psihologiju učenja, razgovor o studiju (tekst, razgovor). 2. tjedan Vokabular vezan uz svakodnevnu rutinu studentskog života u gradu (tekst, video, razgovor). 3. tjedan Stanovanje – prijava i život u studentskom domu (tekst, video, razgovor). 4. tjedan Studentski poslovi i zanimanja, rad u inozemstvu – kratki životopis. Prezent (ponavljanje). 5. tjedan Pisanje motivacijskog pisma (studij i posao). 6. tjedan Vokabular vezan uz grad i kretanje gradom: upoznavanje s nekim značajnim talijanskim gradovima (tekst, video, razgovor). 7. tjedan Planiranje putovanja u Italiju i slobodne aktivnosti. 8. tjedan Vokabular vezan uz grad i znamenitosti: posjet muzeju. 9. tjedan Perfekt pravilnih i nepravilnih glagola. 10. tjedan Razgovor o događajima koji su se dogodili u prošlosti. 11. tjedan Vokabular vezan uz prethodno obrazovanje studenata (tekst, razgovor). 12. tjedan Kulturna događanja: kazalište i kino predstave, izložbe, koncerti. 13. tjedan Studentska izlaganja na odabranu temu vezanu uz talijansko govorno područje (slušanje, razgovor, pisani tekst). 14. tjedan Studentska izlaganja na odabranu temu vezanu uz talijansko govorno područje (slušanje, razgovor, pisani tekst). 15. tjedan Ponavljanje gradiva kroz razgovore u malim grupama. |