Izvedbeni plan nastave španjolskog jezika za akademske potrebe 1 – razina B1

Nositelj kolegijaAna Matijević
Naziv kolegijaŠpanjolski jezik za akademske potrebe 1 - razina B1
Bodovna vrijednost (broj bodova po ECTS sustavu)2
Način izvođenja (broj sati P+V+S+e-učenje)30 S + e-učenje (Omega)
Opis kolegija
Ciljevi kolegijaUsvajanje tehnika pisanja sažetaka, razvijanje vještine govorenja o akademskim i stručnim temama i usvajanje akademskog i stručnog vokabulara.
Uvjeti za upis kolegija i / ili ulazne kompetencije potrebne za kolegijZa upis kolegija potrebno je imati predznanje iz španjolskog jezika na početnoj razini B1 prema ZEROJ-u
Očekivani ishodi učenja na razini kolegija1. Koristiti tehnike čitanja stručne literature na španjolskom jeziku.
2. Prepoznati uvriježene načine strukturiranja stručnog teksta od organizacije cjeline teksta do organizacije paragrafa.
3. Koristiti strukture rečenica svojstvene akademskom diskursu.
4. Sažeti i izložiti sadržaj slušnog materijala.
5. Napisati sažetak stručnog teksta.
Opis sadržaja kolegija1. tjedan
Predstavljanje kolegija i načina rada, uvod u sadržaj kolegija.
2. tjedan
Biografije značajnih osoba sa španjolskog govornog područja (prošla vremena – ponavljanje).
3. tjedan
Tehnike učenja, pamćenje (tekst, razgovor)
4. tjedan
Razgovor o prošlosti
Slaganje prošlih vremena
5. tjedan
Kratkometražni film i razgovor o njemu nakon gledanja.
6. tjedan
Razumijevanje stručnog članka vezanog uz umjetnost: razgovor o slikarstvu (tekst, video).
7. tjedan
Informacija, izvori i vjerodostojnost (tekst, razgovor)
8. tjedan
Tehnike čitanja (glavne ideje, ključne riječi, interpretacija).
9. tjedan
Vezne riječi, kako pisani tekst učiniti koherentnim.
10. tjedan
Kako sažeti tekst.
11. tjedan
Pisanje sažetka teksta.
12. tjedan
Društveni angažman, pisano izražavanje mišljenja o socijalnim projektima
13. tjedan
Zaštita okoliša, savjeti vezani uz očuvanje okoliša: predstavljanje ekološke akcije (video i razgovor).
14. tjedan
Kako vidimo budućnost? Očekivanja i planovi (video i razgovor).
15. tjedan
Ponavljanje gradiva kroz razgovore u malim grupama.